Keuze communicatiemiddel makkelijk maken

We maken allerlei soorten online- en offline communicatiemiddelen. Daarin is heel veel mogelijk en dat maakt kiezen vaak moeilijk. Want welk middel kun je nu het beste inzetten bij het doel dat je wil bereiken? Welke communicatiekanalen wil je gebruiken? Wat kan er binnen het budget? We helpen je om te komen tot een goede keuze: een communicatiemiddel dat het beoogde effect heeft op de doelgroep.

Aandacht voor jou als klant

Om te maken wat je nodig hebt, gaan we graag in gesprek (brainstormen) om de informatie bij je op te halen die we nodig hebben om tot een mooi product te komen. Natuurlijk kun je ook bij ons terecht als je niet direct iets wil laten maken, maar wil weten wat er allemaal mogelijk is. Ook dan kun je vrijblijvend een afspraak maken met iemand uit ons team.

Soorten communicatiemiddelen

Wij zijn goed in het maken van film, in allerlei soorten en variaties. Wil je er meer over weten? Klik dan op onderstaande icoontjes of vraag meer informatie aan ons.

Bedrijfsfilm

Laat zien wat je in huis hebt

Een bedrijfsfilm laat kort en krachtig de organisatie zien aan de buitenwereld, ook aan potentiële klanten. Ze maken op een laagdrempelige manier kennis met producten, diensten en de bedrijfscultuur.

Videocampagne

Laat YouTube voor je werken

Youtube toont korte reclamefilmpje voordat het gekozen filmpje wordt getoond de websitebezoeker. Je kunt YouTube hierdoor gericht inzetten om jouw doelgroep te bereiken.

Animaties

Voeg een vleugje magie toe aan de marketing

Animatie is vooral bekend door animatiefilms van bijvoorbeeld Walt Disney, waarin digitaal getekende karakters, dieren en dingen tot leven komen. Animaties kunnen bestaan uit tekeningen, cartoons of stil beeld.

Instructiefilm

Laat zien hoe het werkt

Met een instructiefilm kun je snel en duidelijk iets uitleggen. Door beeld toe te voegen aan spraak of tekst onthouden mensen meer. Zo kun je bijvoorbeeld in enkele minuten laten zien hoe een machine werkt, hoe je iets moet monteren of wat je moet doen bij calamiteiten.

Aftermovie

Geniet steeds weer van de indruk die je maakt

Wil je ook achteraf plezier hebben van een event, seminar, feest opening, open dag of andere gebeurtenis? Dat kan met een aftermovie, waarin vooral de beleving voorop staat.

360 graden video

Kijk eens goed rond en zie meer

Met 360 graden video bied je de doelgroep een belevenis op afstand aan. Denk aan een rondleiding door het bedrijf of het van alle kanten bekijken van een product. De rondleiding kun je bijvoorbeeld op de website zetten en op Youtube.

Promotiefilm

Geef je merk een boost

Een promotiefilm licht een organisatie, product of gebeurtenis extra uit. Het gaat om het zoek en krijgen van de aandacht van de doelgroep, zodat je meer klanten, websitebezoekers of likes krijgt.

Timelapse

Maak een lang proces kort

Wil je een langdurig proces in enkele seconden laten zien? Dat kan met een time-lapse video. Door vanuit een vaste positie steeds foto's te nemen op vooraf bepaalde tijdstippen, wordt het proces vastgelegd in beelden.

Fotografie

Laat het hele plaatje zien

Doordacht en vakkundig maken en toepassen van foto's laat het complete plaatje in één keer zien en heeft grote invloed op de beeldvorming bij de doelgroep. Vakkundig geschoten beelden versterken daardoor de communicatie van een organisatie.